Mieszkańcy Bochni, przedsiębiorcy i wszystkie zainteresowane osoby mają czas do 15 września, by przesłać swoje uwagi i propozycje dotyczące zmian w uchwale krajobrazowej. Dokument ten określa m.in. zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, a także ich gabaryty, standardy jakościowe i materiały, z jakich mogą być wykonane.
Obowiązująca uchwała, przyjęta z myślą o uporządkowaniu przestrzeni miejskiej, w praktyce okazała się jednak daleka od ideału. Doświadczenia ostatnich lat pokazały, że zarówno mieszkańcy, jak i lokalni przedsiębiorcy natrafiali na liczne trudności i wątpliwości przy jej stosowaniu.
Wnioski można składać:
- w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miasta Bochnia (ul. Kazimierza Wielkiego 2),
- drogą elektroniczną – na adres e-mail: [email protected] (bez konieczności podpisu kwalifikowanego) lub [email protected] (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Bochnia.