Reorganizacja w Urzędzie Miejskim w Brzesku. Ma być sprawniej i bardziej przyjaźnie

-

W ostatnich tygodniach wprowadzono kilka zmian w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Brzesku. Mają one na celu nie tylko poprawę funkcjonowania magistratu, ale również stworzenia z niego miejsca bardziej przyjaznego mieszkańcom.

Na parterze budynku urzędu miejskiego ustawiono kolorowy stolik i krzesełka dla najmłodszych. Dzieci odwiedzających klientów mają tam do dyspozycji kredki oraz kolorowanki. Kolorowanki nie zostały wybrane przypadkowo – ich zawartość pełni również funkcje edukacyjne.

– Kącik dla dzieci cieszy się sporą popularnością i wiadomo, że jego utworzenie było dobrym pomysłem. Dzieci się nie nudzą, a rodzice mogą bez stresu zająć się urzędowymi sprawami – mówi dyrektor Wydziału Strategii i Rozwoju, Barbara Kuczek.

W urzędzie miejskim wprowadzone zostały również zmiany, które mają usprawnić obieg dokumentów i przyśpieszyć podejmowanie decyzji, a co za tym idzie poprawić obsługę klientów. Od lutego urząd pracuje na nowych zasadach, w wyniku reorganizacji utworzono w nim kilka wydziałów, a na ich czele stoją dyrektorzy.

– Połączenie dotychczasowych referatów i utworzenie w ich miejsce dużych wydziałów na pewno usprawni pracę urzędu, skróci się obieg dokumentów i sprawi, że będzie on bardziej przyjazny dla mieszkańców – mówi burmistrz Brzeska, Tomasz Latocha.

W Urzędzie Miejskim w Brzesku pracują następujące wydziały:

Wydział Infrastruktury (IK) – dyr. Bogdan Dobranowski, z-ca Paweł Prus;

Wydział Ochrony Środowiska (OS) – dyr. Danuta Zięba, z-ca Małgorzata Młynarczyk;

Wydział Geodezji i Zarządzania Mieniem (GM) – dyr. Renata Pacura, z-ca Małgorzata Serafin;

Wydział Edukacji, Kultury i Sportu (EKS) – dyr. Józef Cierniak;

Wydział Organizacyjno-Administracyjny (AD) – p.o. dyr. Stanisław Sułek, z-ca Marzena Grzyb;

Wydział Finansowo-Księgowy (FK) – dyr. Celina Łanocha, z-cy Barbara Odroń-Ferenc i Marzena Zacher;

Wydział Strategii i Rozwoju (SR) – dyr. Barbara Kuczek, z-ca Rafał Najdała;

Urząd Stanu Cywilnego (USC) – kier. Aleksandra Fijałkowska, z-ca Jarosław Pasierb;

Zespół ds. kadr (KD) – kier. Iwona Owca;

Zespół ds. obsługi informatycznej (IT) – kier. Bogdan Kopeć;

Zespół ds. zamówień publicznych (ZP);

Zespół ds. samorządowych (ZS);

Zespół ds. obsługi prawnej (PR);

Audytor wewnętrzny (AW);

Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych (PN);

Samodzielne stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP);

Sekretariat burmistrza (SK).

PODOBNE ARTYKUŁY

Artykuły promocyjne

Ogłoszenia

listopad, 2022