Reorganizacja w Urzędzie Miejskim w Brzesku. Ma być sprawniej i bardziej przyjaźnie

-

W ostatnich tygodniach wprowadzono kilka zmian w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Brzesku. Mają one na celu nie tylko poprawę funkcjonowania magistratu, ale również stworzenia z niego miejsca bardziej przyjaznego mieszkańcom.

Na parterze budynku urzędu miejskiego ustawiono kolorowy stolik i krzesełka dla najmłodszych. Dzieci odwiedzających klientów mają tam do dyspozycji kredki oraz kolorowanki. Kolorowanki nie zostały wybrane przypadkowo – ich zawartość pełni również funkcje edukacyjne.

– Kącik dla dzieci cieszy się sporą popularnością i wiadomo, że jego utworzenie było dobrym pomysłem. Dzieci się nie nudzą, a rodzice mogą bez stresu zająć się urzędowymi sprawami – mówi dyrektor Wydziału Strategii i Rozwoju, Barbara Kuczek.

W urzędzie miejskim wprowadzone zostały również zmiany, które mają usprawnić obieg dokumentów i przyśpieszyć podejmowanie decyzji, a co za tym idzie poprawić obsługę klientów. Od lutego urząd pracuje na nowych zasadach, w wyniku reorganizacji utworzono w nim kilka wydziałów, a na ich czele stoją dyrektorzy.

– Połączenie dotychczasowych referatów i utworzenie w ich miejsce dużych wydziałów na pewno usprawni pracę urzędu, skróci się obieg dokumentów i sprawi, że będzie on bardziej przyjazny dla mieszkańców – mówi burmistrz Brzeska, Tomasz Latocha.

W Urzędzie Miejskim w Brzesku pracują następujące wydziały:

Wydział Infrastruktury (IK) – dyr. Bogdan Dobranowski, z-ca Paweł Prus;

Wydział Ochrony Środowiska (OS) – dyr. Danuta Zięba, z-ca Małgorzata Młynarczyk;

Wydział Geodezji i Zarządzania Mieniem (GM) – dyr. Renata Pacura, z-ca Małgorzata Serafin;

Wydział Edukacji, Kultury i Sportu (EKS) – dyr. Józef Cierniak;

Wydział Organizacyjno-Administracyjny (AD) – p.o. dyr. Stanisław Sułek, z-ca Marzena Grzyb;

Wydział Finansowo-Księgowy (FK) – dyr. Celina Łanocha, z-cy Barbara Odroń-Ferenc i Marzena Zacher;

Wydział Strategii i Rozwoju (SR) – dyr. Barbara Kuczek, z-ca Rafał Najdała;

Urząd Stanu Cywilnego (USC) – kier. Aleksandra Fijałkowska, z-ca Jarosław Pasierb;

Zespół ds. kadr (KD) – kier. Iwona Owca;

Zespół ds. obsługi informatycznej (IT) – kier. Bogdan Kopeć;

Zespół ds. zamówień publicznych (ZP);

Zespół ds. samorządowych (ZS);

Zespół ds. obsługi prawnej (PR);

Audytor wewnętrzny (AW);

Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych (PN);

Samodzielne stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP);

Sekretariat burmistrza (SK).

PODOBNE ARTYKUŁY

R e k l a m a

NAJNOWSZE

Tragedii z ul. Łany można było uniknąć? Rok temu radny apelował o oświetlenie i chodnik

Podczas czwartkowej sesji radny Damian Słonina przypomniał swoją interpelację z maja 2019 roku. Apelował wtedy o montaż oświetlenia ulicznego i projekt chodnika...

W środę w Bochni charytatywny maraton zumby w ramach akcji „Roztańczone #17milionów”

30 września w Dance & Fitness House w Bochni, o godzinie 20:00 rozpocznie się charytatywny maraton Zumby w ramach ogólnopolskiej akcji "Roztańczone...

Chorzy na Covid-19 na otwarciu tężni? Burmistrz chce wyjaśnień od przewodniczącego rady

Po opisanej przez Bochnianin.pl wypowiedzi szefa Rady Miasta, który stwierdził, że w uroczystości otwarcia tężni solankowej brały udział osoby chore na Covid-19,...

Bochnia. Ile zapłacimy za śmieci w 2021? Jest nowy przetarg na odbiór odpadów

Magistrat rozpisał nowy przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Bochni w 2021 roku. Poprzednie postępowanie unieważniono z powodu zbyt...

114 laptopów dla podopiecznych PCPR

114 laptopów, oprogramowanie, sprzęt audiowizualny, a także maseczki, rękawiczki czy środki dezynfekujące oraz wyposażenie miejsc kwarantanny – zakupiło Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie...

Artykuły promocyjne

Jak wygląda dzielenie pokoju przez studentów?

Opinia dotycząca studenckich pokoi wieloosobowych zakłada, że mowa o kwaterach będących ostatnim wyborem młodych żaków w obliczu...

„Ze szklanej płyty na megabity” – niezwykły projekt realizowany przez Muzeum im. Stanisława Fischera w Bochni

Celem projektu jest udostępnienie w internecie (www.muzeum.bochnia.pl) imponującego zbioru, liczącego 1000 negatywów szklanych z dawnego zakładu fotograficznego...

Idealny prezent dla Niego

Zbliża się ważna okazja a Ty nie masz pomysłu na prezent dla swojego partnera? Nie panikuj i sięgnij po elegancki flakonik z...

Ogłoszenia

PRACA w CONTIMAX: Pracownik Grupy Sanitarnej, Dozorca Mienia

Contimax S.A. w związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukuje kandydatów  na stanowisko:   Pracownik Grupy Sanitarnej

PRACA w SALVADOR: Monter mebli, Pracownik magazynu

Firma Salvador poszukuje osoby na stanowisko: monter mebli, pracownik magazynu. Opis stanowiska:

PRACA w EKOMBUD: Spawacz, spawacz – monter

Firma Ekombud działająca na rynku od 1991 r., zajmująca się produkcją kontenerów, poszukuje Pracowników na stanowisko SPAWACZ, SPAWACZ -...

CO? GDZIE? KIEDY?

wrzesień, 2020

22,560FaniLubię
827ObserwującyObserwuj
1,020SubskrybującySubskrybuj
X