Ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną odwiedziny bliskich przebywających w szpitalu nadal są niemożliwe. Jest to trudna sytuacja zarówno dla pacjentów, jak i ich bliskich. Kontakt z rodziną i wsparcie jakie pacjent otrzymuje od bliskich w trudnych chwilach są bardzo ważne. Mogą wpływać na poprawę samopoczucia pacjenta, przyspieszać proces leczenia i powrotu do zdrowia.
Pacjenci przebywający w bocheńskim szpitalu będą mogli porozmawiać ze swoimi bliskimi korzystając z tabletów. W tym celu konieczne będzie zainstalowanie aplikacji SIGNAL.
W celu ustalenia szczegółów należy kontaktować się bezpośrednio z oddziałem, na którym przebywa pacjent, według następujących zasad:
Oddział Chorób Wewnętrznych I z Pododdziałem Kardiologicznym: informacje można uzyskać w godzinach 11:00-13:00 pod numer telefonu 14 61 53 317
Oddział Chirurgii Ogólnej i Urazowej z Pododdziałem Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej: informacje można uzyskać w godzinach 11:00-13:00 pod numer telefonu 14 61 53 251
Oddział Opiekuńczo-Leczniczy: kontakt pacjenta z rodziną za pomocą przenośnego tabletu będzie możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 – 12:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Sekretariatem Oddziału tel. 14 615 32 76
Szpitalny Oddział Ratunkowy: w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym tablet do kontaktu dedykowany będzie przede wszystkim dla pacjentów przebywających w strefie Izolacji, ewentualnie dla pacjentów, których pobyt w SOR przedłuża się z jakiegoś powodu. Ze względu na specyfikę pracy w oddziale,w przypadku deklaracji ze strony pacjenta o chęci nawiązania kontaktu, personel medyczny umożliwi pacjentowi dostęp do urządzenia i pomoże w ewentualnym nawiązaniu kontaktu.