Urząd Miasta Bochnia poinformował, że od 24 stycznia 2022 roku – do odwołania, praca w Urzędzie wykonywana będzie „w systemie zamkniętym o zaostrzonym rygorze sanitarnym, ograniczając bezpośrednią obsługę mieszkańców”. Jak wyjaśniono, zmiany w funkcjonowaniu magistratu związane są z V falą pandemii.
Urzędnicy zapewniają, że pomimo ograniczonego dostępu, każdy mieszkaniec będzie miał jednak możliwość kontaktu z pracownikiem załatwiającym sprawy z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego (sprawy związane z urodzeniem dziecka, zgłoszeniem noworodka można załatwić dodatkowo drogą elektroniczną poprzez stronę obywatel.gov.pl.)
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- kasy Urzędu Miasta czynne są dla Klienta bez konieczności wcześniejszego zgłoszenia, w holu Urzędu Miasta od godz. 7:30. do godz. 14:00.
Podstawową formą realizacji spraw przez klientów urzędu i kontaktu, będą usługi świadczone zdalnie. W pozostałych kwestiach, które są niezwłoczne i wymagają bezpośredniego kontaktu, jest to możliwe, ale tylko po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z merytorycznym pracownikiem (centrala: 14 61 49 100).
ZDALNE ZAŁATWIANIE SPRAW PRZEZ KLIENTÓW URZĘDU JEST MOŻLIWE POPRZEZ:
- platformę elektroniczną ePUAP – obywatel.gov.pl;
- telefonicznie (wykaz telefonów dostępny TUTAJ);
- poprzez wysyłkę korespondencji pocztą;
- poprzez umieszczenie korespondencji we wrzutni, która jest ustawiona wewnątrz wejścia do Dziennika Podawczego Urzędu Miasta od strony ulicy Kazimierza Wielkiego.
Wszelkie szczegółowe informacje nt. Wydziałów i Stanowisk oraz zakresu ich kompetencji, znajdą Państwo na stronie internetowej Miasta.
Opłaty prosimy regulować również w Banku lub internetowo na konto Urzędu Miasta:
Bank PEKAO S.A Konto Urzędu Miasta:
Nr 82 1240 1431 11110010 0293 1790
Odpady komunalne:
Nr 76 1240 2294 1111 0010 9633 1975 (na to konto należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi).