Bocheński Szpital zaprasza do udziału w badaniach ankietowych dotyczących jakości opieki w tutejszej placówce. Udział w badaniach pozwala lokalnemu społeczeństwu mieć realny wpływ na jakość leczenia i świadczonych usług, a także rozwój bocheńskiej lecznicy.
Będąc pacjentem szpitala istnieje możliwość wypełnienia dwóch ankiet: Ankiety Satysfakcji Pacjenta oraz Ankiety w ramach badania doświadczeń pacjenta ze świadczonej opieki szpitalnej PASAT OPEN.
Ankieta satysfakcji pacjenta to wewnętrzny dokument szpitala, który można wypełnić w trakcie hospitalizacji na danym oddziale szpitalnym, a także będąc pacjentem Poradni Specjalistycznych, Centrum Diagnostyki Obrazowej, Centrum Endoskopii oraz Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej.
Ankieta jest także dostępna na stronie internetowej szpitala pod adresem: https://szpital-bochnia.pl/ankieta/ .
Badanie doświadczeń pacjenta ze świadczonej opieki szpitalnej PASAT OPEN to badanie realizowane we współpracy z Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Ankietę można wypełnić w trakcie lub po hospitalizacji na danym oddziale szpitalnym poprzez link: www.cmj.org.pl/ankiety/bochnia.
– Mając na uwadze dobro pacjentów chcemy jak najlepiej poznać opinie na temat jakości świadczonych
usług w naszym szpitalu. Badania są anonimowe, a ich wyniki i wszelkie sugestie pozwolą monitorować i
na bieżąco modyfikować niedogodności oraz podnosić standardy oferowanych świadczeń – wyjaśnia Monika Fischer, pełnomocnik ds. praw pacjenta.