R e k l a m a

🔸 Konkurs na stanowisko Kierownika SPM ZOZ w Bochni

Burmistrz Miasta Bochnia ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni.

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Bochnia, w Kancelarii – Punkcie Obsługi Klienta lub przesyłać pocztą tradycyjną (nie drogą elektroniczną) na adres: Urząd Miasta Bochnia ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia.

Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem i numerem telefonu kontaktowego, z napisem na kopercie: „Konkurs na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni”.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 26 września 2025 r. godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Wymagania kwalifikacyjne kandydata oraz wszystkie niezbędne informacje i dokumenty opisane zostały TUTAJ – KLIKNIJ

Najnowsze materiały Partnerów