Znaną z udziału w finale „The Voice of Poland” mieszkankę Szczepanowa w powiecie brzeskim Darię Reczek można zobaczyć w najnowszej odsłonie charakterystycznej serii „muzycznych” reklam firmy ubezpieczeniowej LINK4 (Grupa PZU).
Daria Reczek występuje w duecie z Sylwią Przetak. Wokalistki zastąpiły dotychczasowe twarze prowadzonej od 2014 kampanii – Kasię Moś i zespół The Chance.
Zmiany wyjaśniła na łamach branżowego portalu WirtualneMedia.pl Joanna Talaśko, dyrektor komunikacji marketingowej w Link4:
„Nasza firma zawsze stawiała na młodych zdolnych ludzi. Tak było w przypadku Kasi Moś, która współpracę z Link4 rozpoczęła w 2014 r. po sukcesie w programie „Must Be The Music”, a teraz jest już prawdziwą gwiazdą, w czym z pewnością pomogła jej także ogromna popularność wielokrotnie nagradzanych reklam Link4. Po latach wspólnej owocnej pracy, pomyśleliśmy, że czas dać szansę nowym wschodzącym gwiazdom. Zorganizowaliśmy casting, który Sylwia i Daria wygrały bezapelacyjnie.”
Daria Reczek popularność zdobyła jesienią 2019 roku, zajmując drugie miejsce w muzycznym talent show „The Voice of Poland” na antenie TVP2. Natomiast Sylwia Przetak jest laureatką wielu festiwali muzycznych.
W najbliższych spotach Link4 wokalistki będą śpiewały nowe wersje przebojów Tiny Turner i zespołu O-Zone. Poniżej wideo prezentujące kulisy produkcji:
Gotowa reklama z „coverem” Tiny Turner jest już dostępna w serwisie YouTube (TUTAJ), wkrótce ma być emitowana w kanałach telewizyjnych.