Bocheński magistrat wprowadza ograniczenia w obsłudze klientów

-

Od poniedziałku 12 października Urząd Miasta Bochnia będzie pracował w systemie zamkniętym, ograniczając bezpośrednią obsługę mieszkańców. Nowe zasady będą obowiązywały do odwołania.

Każdy z mieszkańców pomimo ograniczonego dostępu będzie miał możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem załatwiającym daną sprawę z zakresu:

  • rejestracji stanu cywilnego (sprawy związane z urodzeniem dziecka, zgłoszeniem noworodka można załatwić dodatkowo drogą elektroniczną poprzez stronę obywatel.gov.pl);
  • ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  • kasy Urzędu Miasta czynne są dla Klienta bez konieczności wcześniejszego zgłoszenia, w holu Urzędu Miasta od godz. 7.30. do godz. 14.00.

W pozostałych sprawach kontakt jest możliwy – po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z merytorycznym pracownikiem (centrala – tel. 14 61 49 100) – poprzez stanowisko Obsługi Klienta utworzone w holu Urzędu Miasta – wejście od strony ul. Kazimierza Wielkiego 2 i ul. Rzeźnickiej.

Dodatkowo klienci magistratu będą mogli załatwiać sprawy również zdalnie poprzez:

  • platformę elektroniczną ePUAP – obywatel.gov.pl;
  • telefonicznie (wykaz telefonów znajduje się na stronie bochnia.eu);
  • poprzez wysyłkę korespondencji pocztą;
  • poprzez umieszczenie korespondencji we wrzutni, która jest ustawiona w wejściu do Urzędu Miasta od strony ulicy Kazimierza Wielkiego (Dziennik Podawczy).

Wszelkie szczegółowe informacje nt. wydziałów i stanowisk oraz zakresu ich kompetencji, znajdują się na stronie internetowej miasta – link TUTAJ.

Urzędnicy proszą o dokonywania opłat również w banku lub internetowo na konto Urzędu Miasta: Bank PEKAO S.A Konto Urzędu Miasta: 82 1240 1431 11110010 0293 1790, odpady komunalne: 76 1240 2294 1111 0010 9633 1975.

PODOBNE ARTYKUŁY

Artykuły promocyjne

Ogłoszenia

styczeń, 2023