W drugim przetargu na projekt podziemnego parkingu przy ul. św. Marka w Bochni złożono 8 ofert. Najtańsza opiewa na prawie 180 tys. zł. To o ok. 20 tys. zł mniej niż w pierwszym przetargu, ale nadal wyżej niż kwota jaką przeznaczyli urzędnicy (tym razem było to 160 tys. zł).
W pierwszym przetargu złożono 6 ofert. Ich rozpiętość cenowa wynosiła od ok. 198 tys. zł do ok. 344 tys. zł. Przetarg unieważniono, bo kwota jaką przeznaczyło miasto to 130 tys. zł.
Teraz zwiększono kwotę na realizację zamówienia do 160 tys. zł, ale i tak nadal jest to za mało – rozpiętość ofert wynosi od ok. 180 tys. zł do 369 tys. zł.
W przetargu złożono następujące oferty:
- MxA ARCHITEKTURA, Pracownia Projektowa Jan Mazur, ul. Mogilska 40/33, 31-546 Kraków – 179 580,00 zł;
- AKSJOMAT sp. z o.o., ul. Kościuszki 134, 32-540 Trzebinia – 182 040,00 zł;
- HMBK studio sp. z o.o., ul. Bunscha 12/30, 30-392 Kraków – 184 500,00 zł;
- DRAFT ENGINEERS Spółka z o.o., ul. J. Piłsudskiego 23/10, 32-500 Chrzanów – 185 730,00 zł;
- ARP Manecki Architekci sp z o.o., ul. Wielopole 18B, 31-072 Kraków – 230 625,00 zł;
- Szymon Wadowski, Biuro Obsługi Inwestycji, os. Śpiwle, 34-200 Sucha Beskidzka – 264 450,00 zł;
- Papuga Marek PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY ARCH-STUDIO-PROJEKT, ul. Kazimierza Wielkiego 23, 32-700 Bochnia – 282 900,00 zł;
- SAN-PROJ Usługi Projektowe, Kalamarz Janusz, ul. Głęboka 5, 37-200 Przeworsk – 369 000,00 zł.
Przypomnijmy: władze Bochni chcą zlecić wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze złożeniem wniosku o decyzję pozwolenia na budowę parkingu podziemnego przy ul. św. Marka.
Urzędnicy chcą, aby wykonawca zaprojektował jednokondygnacyjny parking podziemny pod boiskiem sportowym (Orlikiem) wraz z ewentualnymi przekładkami istniejącej infrastruktury podziemnej, odwodnieniem i retencją wód opadowych, oświetleniem, wyposażeniem obiektu w monitoring i system parkingowego poboru opłat oraz skomunikowanie nowego obiektu z infrastrukturą drogową miasta. – Należy również odtworzyć boisko sportowe wraz z oświetleniem i niezbędnymi elementami dla funkcjonowania tego typu obiektu sportowego – zaznaczono.
Zadanie ma być zrealizowane w dwóch etapach. Etap I to opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej oraz opracowanie dwuwariantowej koncepcji wraz z wizualizacjami budowy parkingu podziemnego. Etap II to opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.