Bochnianin.pl znów jest na podium najaktywniejszych i najbardziej medialnych internetowych źródeł informacji o Orlen Basket Lidze Kobiet w Polsce – wynika z najnowszego raportu efektywności sponsoringu za październik 2025, przygotowanego przez firmę Sponsoring Insight.
Z raportu wynika, że publikacje Bochnianin.pl wygenerowały bardzo wysoką wartość mediową (dwa razy więszą niż we wrześniu). Ten tzw. ekwiwalent reklamowy to szacowana wartość ekspozycji medialnej, liczona na podstawie tego, ile kosztowałaby reklama o porównywalnym zasięgu, widoczności i charakterze w danym medium. Uwzględnia m.in. liczbę publikacji, ich wielkość, miejsce ekspozycji marki oraz potencjalny zasięg odbiorców.
Badanie przeprowadzone przez Sponsoring Insight obejmuje monitoring tysięcy portali internetowych, tytułów prasowych oraz ogólnopolskich stacji telewizyjnych, pozwalając oszacować całkowitą wartość medialną generowaną przez kluby, miasta oraz partnerów związanych z Orlen Basket Ligą Kobiet.

We wrześniu – miesiącu poprzedzającym start rozgrywek – Bochnianin.pl zajął w tym zestawieniu 1. miejsce. To była dla nas spora (choć bardzo miła) niespodzianka.
W październiku, gdy liga ruszyła pełną parą i aktywność największych redakcji znacząco wzrosła, Bochnianin.pl uplasował się na trzecim miejscu, utrzymując pozycję w czołówce mediów zajmujących się kobiecą koszykówką w Polsce. W gronie największych portali regionalnych i ogólnopolskich wyróżnia się konsekwencją, regularnością publikacji oraz wysoką jakością informacji, dzięki czemu staje się jednym z ważnych punktów odniesienia dla kibiców i środowiska sportowego.
W zestawieniu znajdują się także inne ciekawe dane. Na przykład oszacowany ekwiwalent reklamowy dla marki Contimax MOSiR Bochnia daje jej 5. miejsce w 12-zespołowej lidze (najlepszy jest klub Gorzowa Wielkopolskiego).










